2015. augusztus 26., szerda

Fürdőgolyó I.


Helyesebben kettes kísérlet, az egyes nem sikerült, amíg száradt "elpezsegte" magát, ez a második kísérlet alakul, és még van a neten számos recept, ilyen-olyan összetevők bevonásával, vagy elhagyásával, a kísérletem tart, mert szeretem a fürdősókat, golyókat, és eltökélt vagyok, hogy egy jó receptet találjak, vagy kidolgozzak egyet magamnak! :)
 
Mostani hozzávalói:
- 1 adag szódabikarbóna
- 1/3 adag citromsav
- Három csepp ételszínezék
- Egy evőkanál levendulaolaj (saját készítésű)
- Négy csepp levendula illóolaj, 8 csepp teafa illóolaj
 
Az igazság az, hogy ez is pezsgett, megnövekedett a térfogata, pedig a leírások szerint vizes homok állagúnak kell lennie - ilyen volt -, hagytam kiszáradni kicsit, és úgy tudtam újraformázni, gyanítom a benne lévő olaj miatt, de sikerült golyókat formálni. Viszont a leeső darabokat bedobtam a vízbe, és ez csodaszépen elpezsegte magát. Az első kísérletbe tegnap tettem vizet (az összes recept ír!) és kukorica keményítőt is, színe szép, illata is, de pezsegni az nem pezsgett. A vizet mindenképpen mellőzöm a receptből.
 
A végeredmény szerintem külalakra is szép, illata csodálatos, és pezseg-pezseg és pezseg a fürdővízben! :)


Fürdő golyókkal még jövök! Feltett szándékom, hogy karácsonyra ilyeneket ajándékozom a családom nőtagjainak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése