2015. szeptember 12., szombat

Barátság karkötők

 
A közösségi lét barátságokkal jár együtt, kezdik ünnepelni a születésnapokat, az egyik jó barátnő pedig messzire költözik, lehet soha sem látják egymást többé... Úgy gondoltuk valami apró meglepetést készítünk ezekre az alkalmakra, egy barátság karkötőt, a most "divatos" gumikarikából. Egy egyszerű fonási módot válaszottam ki, mivel még nem próbáltam ezt a technikát, innen tanultam meg gyakorlatilag egy perc alatt, mert annyira egyszerű:
 
 
Annyi különbséggel, hogy én egy kisebb méretű ruhaszárító csipeszre helyeztem fel a gumikarikákat. Nagyon haladós fonási mód, gyakorlatilag egy karkötő öt-tíz perc alatt elkészült. Nagyon megtetszett egyébként ez a kreatív technika, így komolyabb fonási módokat is megpróbálok elsajátítani.
 
A karkötőink:
 
 
Tipp: A készletet egy magyar  drogéria láncban vettem, ahol időről időre ki lehet fogni szuper áron kreatív cuccokat, vagy játékokat is, pár darab van mindig egy-egy dologból, de töredék áron kínálják.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése