2015. október 10., szombat

Cipőfűzés és masnikötés
 

Vártam, és vártam. Hátha az oviban majd gyakorolják. De nem, eddig még nem, pedig vegyes csoportba jár, és minden évben mennek a csoportból iskolába a legnagyobbak. Tehát minden évben kellene gyakorolniuk... én úgy gondoltam. Most úgy döntöttem, mert nagyon ügyesen fűz mindenfélét, hogy itt az ideje a cipőfűzés megtanulásának és a masni megkötés elsajátításának is.
 
Készítettem hozzá kemény papírból egy cipőt, cipőfűzővel. Maradt színtelen, egyszerű, hiszen a kiszínezése is már egy szuper dolog! A kis szívet pedig a dátummal majd akkor ragasztom rá, ha először sikerüll a cipőfűző befűzése és megkötése, és elteszem emlékbe! :)
 
Persze fogok venni valami igazán vagány cipőfűzőt, de most csak ilyet találtam hozzá itthon!

 
És egy aranyos versike:
 
De nagy nyűg a fűzős cipő!
Itt is, ott is cipőfűző.
Itt is, ott is megragadom,
Először is X-re hozom.
Egyik szárat lyukba dugom,
Kész is van az első bogom.
Ha meghúztad, készíts nyulat,
Aki csak fél fület mutat.
Másik szárat most megfogom,
Nyuszifülön körbehúzom.
Alul látok kicsi lyukat,
Megcsinálom jól a nyulat,
Bedugom a szár közepét,
Meghúzom a nyuszi fülét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése